מלונות ספא בדובאי

790
Дом Отели Дубай מלונות ספא בדובאי

רוצים לעשות טיול אחורה בזמן? סעו לדובאי. זה שכל העולם רק חותר אליו כבר קיים כאן. המטרופולין הצעיר ביותר עם אוכלוסייה של 2 מיליון אנשים, מכה עם שפע גורדי שחקים, מתגאה בבניין הגבוה ביותר ובמרכז הקניות הגדול בעולם, כמו גם האי המלאכותי היחיד על פני כדור הארץ בגודל כזה שניתן לראות אותו בבירור מהחלל.

דובאי היא העיר הגדולה ביותר באיחוד האמירויות הערביות. קוראים לה עיר פלאים ואפילו "פריז של המפרץ הפרסי". כאן מתרגלים במהירות לכבישים אידיאליים, מיזוג אוויר בתחנות אוטובוס ושוטרים במבורגיני ובפרארי. חוקים מוסלמים מחמירים מכתיבים את הכללים שלהם לתיירים: עדיף לא להופיע ברחובות בבגדים פתוחים מאוד, אי אפשר לשתות אלכוהול מחוץ למסעדות, בתי מלון ומועדונים, ובמהלך חודש הרמדאן הקדוש אסור לאכול בחוץ עד השקיעה.

כאן תוכלו למצוא ולהזמין חדר בכל מלון ספא בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. בכל אחת מהאפשרויות המוצגות יש מרכז ספא עם טיפולי ספא ובריכת שחייה.

מלונות ספא ​​בדובאי, איחוד האמירויות הערביות הם דרך נהדרת להירגע באתרי הבריאות הטובים ביותר. אורחים שבוחרים מלונות כאלה לאירוח יקבלו את תנאי הלינה הטובים ביותר ומגוון רחב של שירותים נוספים.

Crowne Plaza Festival City ★★★★★

מלון קראון פלאזה דובאי פסטיבל סיטי (Crowne Plaza Dubai Festival City) ממוקם בדובאי קריק (Dubai Creek); זהו מלון ללא עישון שמציע יחידות אירוח מפוארות עם נוף יוצא דופן לקו הרקיע של דובאי (Dubai). המלון כולל בריכה חיצונית וגישה ישירה לקניון פסטיבל סיטי (Festival City Mall).

קניון פסטיבל סיטי בדובאי מציע מעל 500 חנויות, כולל את החנות הייחודית Robinsons, ואת המופע המרהיב ושובר השיאים IMAGINE שמורכב ממים, לייזר ואש. המלון נמצא במרחק של שני ק”מ בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.

 

Adagio Premium Dubai Al Barsha ★★★★

 

מקום האירוח אדאג'יו פרימיום דובאי אל בארשה (Adagio Premium Dubai Al Barsha) כולל בריכה חיצונית ומרכז כושר, ומציע יחידות אירוח מודרניות בשירות עצמי. קניון האמירויות (Mall of The Emirates) נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה משם.

בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa) וקניון דובאי (Dubai Mall) נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה ברכב. נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (Dubai) נמצא במרחק של 23 ק"מ ממקום האירוח.

 

Arabian Ranches Golf Club ★★

מקום האירוח ערביאן רנצ‘ס גולף קלאב (Arabian Ranches Golf Club) הוא גן עדן לשחקני גולף המציע אירוח ושירותים מעולים ומסלול גולף מקצועי לגמרי באתר, הפתוח לכל השחקנים בעלי תעודת נכה רשמית.

באתר יש 11 חדרים יוקרתיים מהם נשקפים נופים מרהיבים של האגם או של מסלול הגולף. בכל החדרים יש גישה חופשית לאינטרנט, מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ואביזרי נוחות רבים אחרים. חלקם כוללים מרפסות.

האקדמיה לגולף שבמקום האירוח ממוקמת בין 9 הגומות הקדמיות וה-9 האחוריות, ליד מגרש אימון הגולף ומתקן החבטות. אנשי מקצוע בעלי הסמכת PGA עומדים לשירותכם על מנת ללמד שחקנים מתחילים ולסייע לשחקנים מנוסים יותר בשיפור המשחק שלהם.

 

 

Поиск Отель в דובאי ?

в Travelor вы можете найти отели в דובאי
с Гарантия самой низкой цены !!

Получить предложение >>

Поиск
Отель в דובאי ?

в Travelor вы можете найти отели в דובאי

Гарантия самой низкой цены!! Получить предложение >>

Поделиться:

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *